- Locatie
Statenzaal
- Voorzitter
- C.L.M. van den Berge
- Agenda documenten
Agendapunten
-
1Opening en mededelingen van de voorzitter
-
2Vaststellen agenda
-
3Informatie-uitwisseling, d.w.z.:
-
3.1Terugkoppeling uit Auditcommissie
-
3.1.1
Afdoeningsvoorstel: ter kennisneming
Bijlagen
-
3.2
Afdoeningsvoorstel: informeren
-
3.2.1
Afdoeningsvoorstel: ter kennisneming
Bijlagen
-
3.3
Afdoeningsvoorstel: informeren
-
3.4
Vragen over actuele onderwerpen (vanaf 48 uur voorafgaand aan de commissie) kunnen maximaal in één commissie worden gesteld, mits vooraf gemeld bij de voorzitter. De voorzitter bekijkt dan op welke plaats in de vergaderorde de vragen het best kunnen worden gesteld. De vragen dienen kort en zakelijk te zijn.
Afdoeningsvoorstel: informeren -
3.5
Deze vragen vóór woensdag 22 mei a.s. om 9.00 uur aanmelden bij de commissiegriffier, me.trimpe@zeeland.nl
Afdoeningsvoorstel: informeren -
4
Aanmelden voor inspreken tot maximaal een uur vóór aanvang van de vergadering bij de commissiegriffier, me.trimpe@zeeland.nl
Maximaal 30 minuten inspreekgelegenheid/per inspreker maximaal 5 minuten. De commissie stelt alleen verduidelijkende vragen aan insprekers.
Geen onderlinge commissiediscussie bij dit punt. -
5
Tijdplanning: 30 minuten
Afdoeningsvoorstel: behandelen (informeren)
Deze brief is op 5 april jl. verdaagd voor behandeling in de eerstvolgende vergadering van commissie Bestuur.
Uw feitelijke (technische) vragen dienen voor dinsdag 21 mei aanstaande, 10.00 uur in het bezit te zijn van de commissiegriffier, me.trimpe@zeeland.nl.
Er zijn vragen ingediend door de fracties van SGP, D66 en BBB. De antwoorden staan in iBabs.
Bijlagen
-
6
Tijdplanning: 20 minuten
Afdoeningsvoorstel: behandelen (informeren)
Deze brief is door de SGP-fractie ter politieke discussie teruggevraagd.
Uw feitelijke (technische) vragen dienen voor dinsdag 21 mei aanstaande, 10.00 uur in het bezit te zijn van de commissiegriffier, me.trimpe@zeeland.nl.
Bijlagen
-
7
Afdoeningsvoorstel: vaststellen
Wilt u eventuele op- of aanmerkingen voor dinsdag 21 mei, 9.00 uur melden bij de commissiegriffier via me.trimpe@zeeland.nl.Bijlagen
-
8
Tijdplanning: 10 minuten voor gehele agendapunt inclusief Brief GS van 12 maart 2024 over Toezegging nr 16 emissievrij vervoer personeel - 418318
Afdoeningsvoorstel: informeren en instemmen met advies commissietoezeggingen nr. 3 en PS-toezegging nr. 16 als afgehandeld te beschouwen en af te voeren.
De overige nummers blijven staan.Bijlagen
-
8.1
Afdoeningsvoorstel: ter kennisneming
Bijlagen
-
9Volgende vergadering: vrijdag 21 juni 2024, 9.00 uur
-
10Sluiting
-
100
De commissieleden kunnen in de vergadering aangeven welke van de ter kennisneming geagendeerde stukken zij een volgende keer willen bespreken onder opgave van het doel van de teruggevraagde behandeling
De vragen dienen uiterlijk dinsdag ná de commissievergadering, 10.00 uur, te worden gemeld bij de commissiegriffier -
101
Afdoeningsvoorstel: ter kennisneming
Bijlagen
-
102
Afdoeningsvoorstel: ter kennisneming
Bijlagen
-
103
Afdoeningsvoorstel: ter kennisneming
Bijlagen
-
104
Afdoeningsvoorstel: ter kennisneming
Bijlagen
-
105
Afdoeningsvoorstel: ter kennisneming
Bijlagen