Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Commissie Bestuur

vrijdag 24 januari 2025

10:00 - 12:30
Locatie

Louise de Colignyzaal

Voorzitter
J.L. Kool-Blokland
Agenda documenten

Uitzending

Agendapunten

  1. 1

    Agendapunten gedeputeerden:
    · Van der Maas: 3.1, 3.4 en 5
    · Vael: 6
    · Van der Velde: 7 en 7.1
    · Nielen: 9.1

  2. 2
    Vaststellen agenda
  3. 3

    Tijdsplanning totaal: 30 minuten


    Terugkoppeling uit Programmaraad door voorzitter Programmaraad

  4. 3.0.1

    Afdoeningsvoorstel: ter kennisneming
    .

  5. 3.1

    Afdoeningsvoorstel: informeren

  6. 3.2

    Afdoeningsvoorstel: informeren

  7. 3.3

    Vragen over actuele onderwerpen (vanaf 48 uur voorafgaand aan de commissie) kunnen maximaal in één commissie worden gesteld, mits vooraf gemeld bij de voorzitter. De voorzitter bekijkt dan op welke plaats in de vergaderorde de vragen het best kunnen worden gesteld. De vragen dienen kort en zakelijk te zijn.
    Afdoeningsvoorstel: informeren

  8. 3.4

    Deze vragen vóór woensdag 22 januari a.s., 9.00 uur aanmelden bij de commissiegriffier, me.trimpe@zeeland.nl
    Afdoeningsvoorstel: informeren


    Vragen van het lid Boone-Tuijnman (PvZ) over dienstauto's provincie Zeeland.

  9. 4

    Aanmelden voor inspreken tot maximaal een uur vóór aanvang van de vergadering bij de commissiegriffier, me.trimpe@zeeland.nl
    Maximaal 30 minuten inspreekgelegenheid/per inspreker maximaal 5 minuten. De commissie stelt alleen verduidelijkende vragen aan insprekers.
    Geen onderlinge commissiediscussie bij dit punt.

  10. 5

  11. 6

    Tijdplanning: 50 minuten
    Afdoeningsvoorstel: behandelen (informeren/controleren)


    Uw feitelijke (technische) vragen dienen voor dinsdag 21 januari aanstaande, 10.00 uur in het bezit te zijn van de commissiegriffier, me.trimpe@zeeland.nl.


    Er zijn vragen ingediend door BBB, D66 en PvdD.

  12. 7

    Tijdplanning: 15 minuten voor gehele agendapunt inclusief agendapunt 7.1)
    Afdoeningsvoorstel: behandelen (informeren)


    Hierbij betrekken: agendapunt 7.1


    Uw feitelijke (technische) vragen dienen voor dinsdag 21 januari aanstaande, 10.00 uur in het bezit te zijn van de commissiegriffier, me.trimpe@zeeland.nl.

  13. 7.1

    Afdoeningsvoorstel: ter kennisneming en betrekken bij punt 7 - Brief GS van 19 november 2024 over Verder uitstel voorgenomen besluit tot toetreding Gemeenschappelijke Regeling (GR) Zeeuws Archief - 571476


    Uw feitelijke (technische) vragen dienen voor dinsdag 21 januari aanstaande, 10.00 uur in het bezit te zijn van de commissiegriffier, me.trimpe@zeeland.nl.


    Er zijn vragen ingediend door BBB en D66.

  14. 8

    Afdoeningsvoorstel: vaststellen
    Wilt u eventuele op- of aanmerkingen voor dinsdag 21 januari 2025, 9.00 uur melden bij de commissiegriffier via me.trimpe@zeeland.nl.

  15. 9

    Tijdsplanning: 10 minuten voor gehele agendapunt inclusief agendapunt 9.1. 
    Afdoeningsvoorstel: informeren en instemmen met advies commissietoezeggingen 19, 32 en 35 als afgehandeld te beschouwen en af te voeren.
    De overige nummers blijven staan.

  16. 10
    Volgende vergadering: vrijdag 21 februari 2025, 9.00 uur
  17. 11
    Sluiting
  18. 100

    De commissieleden kunnen in de vergadering aangeven welke van de ter kennisneming geagendeerde stukken zij een volgende keer willen bespreken onder opgave van het doel van de teruggevraagde behandeling
    De vragen dienen uiterlijk dinsdag ná de commissievergadering, 10.00 uur, te worden gemeld bij de commissiegriffier

  19. 101

  20. 102

    Afdoeningsvoorstel: ter kennisneming

  21. 103

  22. 105

  23. 109