- Locatie
Louise de Colignyzaal
- Voorzitter
- J.L. Kool-Blokland
- Agenda documenten
Uitzending
Agendapunten
-
1
Agendapunten gedeputeerden:
· Van der Maas: 3.1, 3.4 en 5
· Vael: 6
· Van der Velde: 7 en 7.1
· Nielen: 9.1 -
2Vaststellen agenda
-
3
Tijdsplanning totaal: 30 minuten
Terugkoppeling uit Programmaraad door voorzitter Programmaraad
-
3.0.1
Afdoeningsvoorstel: ter kennisneming
.Bijlagen
-
3.1
Afdoeningsvoorstel: informeren
-
3.2
Afdoeningsvoorstel: informeren
-
3.3
Vragen over actuele onderwerpen (vanaf 48 uur voorafgaand aan de commissie) kunnen maximaal in één commissie worden gesteld, mits vooraf gemeld bij de voorzitter. De voorzitter bekijkt dan op welke plaats in de vergaderorde de vragen het best kunnen worden gesteld. De vragen dienen kort en zakelijk te zijn.
Afdoeningsvoorstel: informeren -
3.4
Deze vragen vóór woensdag 22 januari a.s., 9.00 uur aanmelden bij de commissiegriffier, me.trimpe@zeeland.nl
Afdoeningsvoorstel: informeren
Vragen van het lid Boone-Tuijnman (PvZ) over dienstauto's provincie Zeeland.
-
4
Aanmelden voor inspreken tot maximaal een uur vóór aanvang van de vergadering bij de commissiegriffier, me.trimpe@zeeland.nl
Maximaal 30 minuten inspreekgelegenheid/per inspreker maximaal 5 minuten. De commissie stelt alleen verduidelijkende vragen aan insprekers.
Geen onderlinge commissiediscussie bij dit punt. -
5
Tijdplanning: 15 minuten
Afdoeningsvoorstel: behandelen (kaderstellen)
Uw feitelijke (technische) vragen dienen voor dinsdag 21 januari aanstaande, 10.00 uur in het bezit te zijn van de commissiegriffier, me.trimpe@zeeland.nl.
Er zijn vragen ingediend door de PvdD. De antwoorden staan in iBabs.
Bijlagen
-
6
Tijdplanning: 50 minuten
Afdoeningsvoorstel: behandelen (informeren/controleren)
Uw feitelijke (technische) vragen dienen voor dinsdag 21 januari aanstaande, 10.00 uur in het bezit te zijn van de commissiegriffier, me.trimpe@zeeland.nl.
Er zijn vragen ingediend door BBB, D66 en PvdD.
Bijlagen
-
7
Tijdplanning: 15 minuten voor gehele agendapunt inclusief agendapunt 7.1)
Afdoeningsvoorstel: behandelen (informeren)
Hierbij betrekken: agendapunt 7.1
Uw feitelijke (technische) vragen dienen voor dinsdag 21 januari aanstaande, 10.00 uur in het bezit te zijn van de commissiegriffier, me.trimpe@zeeland.nl.
Bijlagen
-
7.1
Afdoeningsvoorstel: ter kennisneming en betrekken bij punt 7 - Brief GS van 19 november 2024 over Verder uitstel voorgenomen besluit tot toetreding Gemeenschappelijke Regeling (GR) Zeeuws Archief - 571476
Uw feitelijke (technische) vragen dienen voor dinsdag 21 januari aanstaande, 10.00 uur in het bezit te zijn van de commissiegriffier, me.trimpe@zeeland.nl.
Er zijn vragen ingediend door BBB en D66.
Bijlagen
-
8
Afdoeningsvoorstel: vaststellen
Wilt u eventuele op- of aanmerkingen voor dinsdag 21 januari 2025, 9.00 uur melden bij de commissiegriffier via me.trimpe@zeeland.nl.Bijlagen
-
9
Tijdsplanning: 10 minuten voor gehele agendapunt inclusief agendapunt 9.1.
Afdoeningsvoorstel: informeren en instemmen met advies commissietoezeggingen 19, 32 en 35 als afgehandeld te beschouwen en af te voeren.
De overige nummers blijven staan.Bijlagen
-
9.1
Afdoeningsvoorstel: ter kennisneming en betrekken bij toezeggingenlijst
Bijlagen
-
10Volgende vergadering: vrijdag 21 februari 2025, 9.00 uur
-
11Sluiting
-
100
De commissieleden kunnen in de vergadering aangeven welke van de ter kennisneming geagendeerde stukken zij een volgende keer willen bespreken onder opgave van het doel van de teruggevraagde behandeling
De vragen dienen uiterlijk dinsdag ná de commissievergadering, 10.00 uur, te worden gemeld bij de commissiegriffier -
101
Afdoeningsvoorstel: ter kennisneming
Bijlagen
-
102
Afdoeningsvoorstel: ter kennisneming
Bijlagen
-
103
Afdoeningsvoorstel: ter kennisneming
Bijlagen
-
104
Afdoeningsvoorstel: ter kennisneming
Bijlagen
-
105
Afdoeningsvoorstel: ter kennisneming
Bijlagen
-
106
Afdoeningsvoorstel: ter kennisneming
Bijlagen
-
107
Afdoeningsvoorstel: ter kennisneming
Bijlagen
-
108
Afdoeningsvoorstel: ter kennisneming
Bijlagen
-
109
Afdoeningsvoorstel: ter kennisneming
Bijlagen